فال

هفتگی پانچانگ از 28 ژوئن تا 4 ژوئیه 2024: قهقرایی زحل، جشنواره ها و موهوراتای فرخنده

هفتگی پانچانگ از 28 ژوئن تا 4 ژوئیه 2024: قهقرایی زحل، جشنواره ها و موهوراتای فرخنده

Jun 27, 2020 6:06 PM /p>

پانچانگ هفتگی از 28 ژوئن تا 4 ژوئیه 2024 برای تعیین زمان فرخنده و ناخوشایند برای انجام وظایف روزانه بر اساس موقعیت های سیاره ای.

این هفته خود را با گذرهای مهم آماده کنید. زحل، سیاره نظم و ساختار، سفر قهقرایی خود را در دلو آغاز می کند و ما را تشویق می کند تا نقش ها و مسئولیت های اجتماعی خود را دوباره ارزیابی کنیم. در همین حال، قهقرایی نپتون در ماهی ها، ارتباطات معنوی ما را عمیق تر می کند و به درون نگری و شفقت ترغیب می کند. عبور عطارد به سرطان، حساسیت عاطفی ما را افزایش می‌دهد و پیوندهای عمیق‌تری را با عزیزانمان تقویت می‌کند. علاوه بر این، حرکت مشتری از طریق روهینی پادا، یک عمارت قمری مرتبط با خلاقیت و باروری، جرقه نوآوری و رشد در زمینه‌های مختلف زندگی ما خواهد داشت. برای کسانی که قصد خریدهای عمده را دارند، این هفته برای اموال و وسایل نقلیه، محورات (زمان‌بندی) خوبی وجود دارد. بیایید Panchanga این هفته را برای دهلی نو، NCT، هند با جزئیات بررسی کنیم.

Get weekly Panchang to determine auspicious and inauspicious time for performing day-to-day tasks based on the prevailing planetary position.
برای تعیین زمان فرخنده و نامطلوب پانچانگ هفتگی را دریافت کنید. برای انجام کارهای روزمره بر اساس موقعیت سیاره غالب.

شوب محورات در این هفته

طبق طالع بینی ودایی، شانس انجام این کار وجود دارد. اگر در طول یک محورتای فرخنده انجام شود، یک کار به طور قابل توجهی افزایش می یابد. اگر کار را در هماهنگی با جدول زمانی کیهانی اجرا کنیم، یک محورتای فرخنده بهترین نتیجه ممکن را با توجه به سرنوشتمان به ما می دهد. به همین دلیل ضروری است که هنگام شروع هر کار فرخنده، محورتا را در نظر بگیریم. شب محرت این هفته برای فعالیت های مختلف به شرح زیر است:

  • ویوه محورات: در این هفته مراسم ازدواج مبارکی در دسترس نیست.
  • Griha Pravesh Muhurat: Griha Pravesh Muhurat این هفته در دسترس نیست.
  • خرید ملک محورات: خرید ملک مبارک Muhurat این هفته در تاریخ 28 ژوئن، جمعه در دسترس است ( 05:26 صبح تا 10:10 صبح) و 4 ژوئیه، پنجشنبه (05:05 الی 03:54 بامداد).
  • خرید وسیله نقلیه محورات: محورتای فرخنده این هفته در دسترس است. در 3 ژوئیه، چهارشنبه (07:10 صبح تا 05:28 بامداد، 04 ژوئیه) و 4 ژوئیه، پنجشنبه (05:28 صبح تا 05:54 بامداد).

گذرهای سیاره ای آتی در این هفته

در طالع بینی ودایی، گذر سیاره ای به ویژه مهم است زیرا راه اصلی پیش بینی تغییرات و پیشرفت های زندگی است. سیارات به صورت روزانه حرکت می کنند و در این فرآیند از چندین ناکشاترا و راشی عبور می کنند. این به درک ماهیت و ویژگی های رویدادها در هنگام وقوع کمک می کند. گذرهای آتی این هفته در اینجا آمده است:

  • مشتری در 28 ژوئن (جمعه) ساعت 02:53 بامداد از روهینی پادا عبور می کند
  • گذر ناهید از Punarvasu Nakshatra در 29 ژوئن (شنبه) در 01:20 صبح
  • عطارد در 29 ژوئن (شنبه) در ساعت 12:29 بعد از ظهر از علامت سرطان عبور می کند
  • زحل در 30 ژوئن (یکشنبه) در ساعت 12:35 بامداد به قهقرا می رود
  • عطارد در 1 ژوئیه (دوشنبه) ساعت 08:39 صبح از پوشیا ناکشاترا عبور می کند
  • وارون (نپتون) در تاریخ 2 ژوئیه (سه شنبه) در ساعت 04:04 بعد از ظهر به سمت عقب می رود
  • جشنواره های آتی این هفته

    • یوگینی اکاداشی (2 ژوئیه، سه شنبه): یوگینی اکاداشی یک روز مهم روزه داری هندوها است و در یازدهمین روز قمری است. از دو هفته تاریک تقویم هندو. اعتقاد بر این است که وقتی این روزه با عبادت انجام شود، به پیشرفت معنوی و ریشه کنی گناهان و برکت برای سلامتی و رفاه کمک می کند.
    • روهینی ورات (3 ژوئیه، چهارشنبه): < /strong>روهینی ورات یکی از آداب روزه داری است که زنان متاهل جین برای حفظ حرمت ازدواج و خانواده انجام می دهند. این مراسم که در روز روهینی ناکشاترا هر ماه برگزار می‌شود، شامل آیین‌ها و دعاها، روزه‌داری و سایر فعالیت‌ها برای کسب برکت خدایان برای سلامتی، ثروت و خوشبختی در خانواده است.
    • پرادوش. ورات (3 ژوئیه، چهارشنبه):پرادوش ورات یکی از مهم ترین روزه های هندو است که در روز سیزدهم از دو نیمه ماه قمری انجام می شود. مردم به خداوند شیوا دعا می کنند و از او در مورد سلامتی، ثروت و خوشبختی درخواست می کنند. روزه از طلوع تا غروب آفتاب است و بیانگر فرآیند پاک شدن از گناهان، خلاصی از گناهان و رسیدن به اعتلای معنوی است.

    راهو کلام ناخوشایند این هفته

    <. طبق طالع بینی ودایی، Rahu یک سیاره بدبخت است. در طول انتقال سیارات، باید از زمان تحت تأثیر راهو برای انجام هر گونه کار فرخنده خودداری شود. انجام پوجا، هاوان یا یاگیا برای تسکین سیارات فرخنده در این مدت توسط راهو به دلیل ماهیت مخرب آن مداخله می کند. قبل از شروع هر کار جدید مهم است که راهو کال را در نظر بگیرید. با انجام این کار، امکان دستیابی به نتایج مطلوب افزایش می یابد. زمان‌بندی راهو کلام برای این هفته به شرح زیر است:

    • 28 ژوئن: 10:40 صبح تا 12:24 شب
    • 29 ژوئن: 08:55 صبح تا 10:40 صبح
    • 30 ژوئن: 05:39 بعد از ظهر تا 07:23 بعد از ظهر
    • <01 ژوئیه: 07:11 صبح تا 08:56 صبح
    • 02 ژوئیه: 03:54 بعد از ظهر تا 05:39 بعد از ظهر
    • 03 ژوئیه: 12:25 تا 02:10 بعد از ظهر
    • 04 ژوئیه: 02:10 بعد از ظهر تا 03:54 بعد از ظهر

    پانچانگا تقویمی است که در طالع بینی ودایی برای تعیین زمان فرخنده و ناخوشایند برای انجام کارهای روزمره بر اساس موقعیت سیاره غالب استفاده می شود. این شامل پنج عنصر – Vaara، Tithi، Nakshatra، یوگا و Karana است. ماهیت پانچانگا رابطه متقابل بین خورشید (روح ما) و ماه (ذهن) به صورت روزانه است. پانچانگا برای شاخه های مختلف طالع بینی ودایی مانند تولد، انتخابات، پرشنا (سفر)، تقویم های مذهبی و درک انرژی روز استفاده می شود. روز تولد پانچانگا احساسات، خلق و خو و طبیعت ما را به تصویر می کشد. می تواند بینش بیشتری در مورد اینکه چه کسی هستیم و چه احساسی داریم ارائه دهد. می‌تواند تأثیر سیارات را تقویت کند و ویژگی‌های دیگری را به ما بدهد که ممکن است فقط بر اساس نمودار زایمان خود آن‌ها را درک نکنیم. پانچانگا انرژی نیروی حیات است که نمودار تولد را تغذیه می کند.

    ———————–

    <Neeraj Dhankher

    (اخترشناس ودایی، بنیانگذار – Astro Zindagi)

    ایمیل: info@astrozindagi.inneeraj@astrozindagi.in

    آدرس: www.astrozindagi.in

    تماس: Noida: +919910094779

برای خواندن فال، علامت خورشید را انتخاب کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا